Soustředění - průběh

8. den (8.7.09) středa

8:00 budíček, už jsme všichni unavení a tak rozvcvičku vypouštíme. Snídaně: rohlík s paštikou nebo sýrem, pro každého zapečený toast s nugetou

9:15 poslední trénink: míčová technika a poté poslední utkání. Venku je chladno, 15°C, polojasno

11:15 úklid, balení. Venku začíná pršet a zvedá se vítr. Nejvyšší čas jet domů.

12:30 oběd: buchtičky se šodó

13:00 úklid pokojů, společných prostor a areálu

14:00 přejeme paní zdravotnici k narozeninám

14:30 odjíždíme domů, plánovaný příjezd v 16:30

7. den. (7.7.09) úterý

8:00 budíček - trenérům se nechtělo vstávat a tak dnes není rozcvička:-)

8:15 snídaně: chleba s taveným sýrem, vajíčko, zelenina, čaj

9:15 trénink. Sluníčko svítí, 20°C. V místním rozhlase hlásí, že na náměstí prodávají borůvky - trenéři se shodují, že se vydají na nákup a obarví tak celý tým na fialovo:-)

10:15 svačina: oplatka, jablko. Voláme Míše do nemocnice, vše tam probíhá v pořádku. Všichni už se těší na odpolední svačinu - banán zalitý v čokoládě se šlehačkou - a na večeři - krupicovou kaši.

10:45 tréninkový zápas. V bráně opět trenérka. Sluníčko praží, 24°C.

12:30 oběd: houbová polévka, kuřecí masi ve smetanové omáčce s bramborem

14:00 volný čas, hry na hřišti a v klubovně (KUFR), procházka do města

17:00 začíná pršet. Snad přestane, protože se všichni těšíme na táborák.

18:00 večeře na přání: krupicová kaše. Venku prší, povečeři hrajeme společenské hry

19:45 přestává pršet, hrajeme večerní zápas.

20:45 táborák, beseda o tom co se nám na soustředění libilo a nelíbilo

23:30 večerka

6. den (6.7.09) pondělí

6:00 budíček pro dvě expertky a dloooouhá rozcvička

7:00 budíček pro ostatní, rozcvička

8:00 snídaně: sladké pečivo, čaj

9:00 trénink. Sluníčko se schovává, 24°C.

10:15 svačina: jogurt, kedlubna

10:45 tréninkový zápas

12:30 oběd: vývar s vaječnými závitky, lečo s rýží, knedlíkem a zeleninou. Prší.

13:00 polední klid

14:00 vymetáme vodu z hřiště, vyjasňuje se, sluníčko praží. Děvčata mají volný program. Domů odjíždí Martinka Techlovská, kterou napadl nějaký bacil a dva dny proležela.

17:00 Další disciplíny 11ti boje: hod o zeď (Míša), obtáčení míče kolem těla (Karen), skok přes švihadlo (Kristýnka H.), sed-leh  (Kiki).

18:00 večeře: pro velký úspěch opakujeme zapečené toasty:-) Bazi odváží Míšu na pohotovost do Plzně, při včerejším běhu se poranila a bohužel musí zůstat přes noc v nemocnici na pozorování.

20:00 večerní utkání - jelikož jsme o 2 hráčky chudší, 14. hráčkou a brankařkou se stává trenérka, která sice pouští 6 branek, ale Kiki na druhé straně byla méně uspěšnější.

21:00 večerní volno. Děvčata píšou dopisy pro Míšu, aby jí v nemocnici nebylo smutno.

22:30 večerka, vše probíhá v naprostém poklidu. Na všech už je znát únava.

5.den (5.7.09) neděle

7:00 budíček, rozcvička s Bazim

8:00 snídaně: houska, máslo, šunka, kedlubna, čaj

9:00 trénink - obrana samostatně, útok samostatně, brankářky samostatně. Je pod mrakem, příjemných 21°C - ideální trénovací počasí.

10:15 svačina: jogurt, banán

11:00 trénink: plníme 3 disciplíny 11-ti boje - skok z místa (vítězky Káťa Bob. a Karen), pětiskok (Míša) a hod na cíl (Terezka). Počasí nám přeje. Je polojasno, 25°C.

12:30 oběd: vývar s rýží, smažený sýr s bramborem

13:00 polední klid

14:00 volný program - opalovačka, čachtačka pod hadicí, mytí aut, nácvik hodu na cíl. Sluníčko praží, 28°C.

17:00 další 2 disciplíny 11ti boje - běh na 45m (Míša), na 150m (Míša) a hod do dálky (Káťa Bobo).

18:00 večeře: párky v rohlíku

19:50 večerní zápas

22:00 večerní klid a večerka ve 22:30

4. den (4.7.09) sobota

7:00 budíček pro "pět chronických nočních schovávačů" a následná hodinová rozcvička

8:00 budíček pro ostatní

8:30 snídaně: chléb, máslo, sýr, vajíčko, zelenina, čaj

9:45 odjezd na výlet do Klatov, svačina s sebou: banán, Horalka. V Klatovech jsme navštívili jezuitské katakomby, ve kterých jsme si měli možnost prohlédnout několik vysušených mrtvolek ze 17.stol. Poté jsme se vydali na výšlap na Černou věž - zvládli jsme 226 schodů nahoru a to samé zase dolů. Po 30ti minutovém rozchodu jsme vyrazili zpět směr Přeštice.

12:15 příjezd do Přeštic

12:30 oběd: knedlíčková polévka, šunkofleky

14:00 VOLNO

17:30 minidiskotéka na hřišti aneb 10 x Michal David "Já chci žít nostop!"

18:30 večeře - nudle s mákem nebo kečupem

18:45 po parném dni přichází vytoužený déšť a tak tančímě v dešti na hřišti. Ustání deště nezabránilo ani silné skandování: My chceme déšť! nepomohlo. Děvčata fasují košťata a vymetají vodu z hřiště. Mezi košťaty se objevuje míč a hraje se "košťaná" nebo-li pozemní hokej s košťaty, házenkářským míčem a podle pravidel NH. Trenér jim k tomu pouští opět MIchala Davida a vše se  zvrhává v divoký kytarový koncert. Těště se na foto a pokud se nám to podaří nějak stáhnout, tak i na video:-)

19:30 začíná večerní utkání. Komentátorský mikrofon padl na Baziho, první půli utkání rozhodcoval pan trenér a druhou půli premiérově pění trenérka.

20:45 táborák, buřtíky

21:45 vzhledem k osobním rozepřím se velký pokoj dělí, 6 děvčat obětovává komfort postelí a stěhuje se do jedné z šaten a bude spát na matracích.

22:30 prohlížení fotek a videa z dnešního dne

23:15 večerka - dnes poprvé bez problémů (i když pod výhrůžkou, že bude-li někdo zlobit, bude mít budíček už v 6 hodin)

3. den (3.7.09) pátek

Noc proběhla klidně, někdo usínal už před zhasnutím:-) Ráno se ale dozvídáme, že velký pokoj hrál v noci opět na schovávanou.

7:00 budíček - nedaří se probudit velký pokoj, malý pokoj se probouzí sám.

7:10 rozcvička s trenérkou. Nikomu se nechce z pelíšku. Na hřišti jsou připravené jen Karen s Míšou. Trenérka vymyslela strategický plán: prvních 8 hráček na hřišti může v neděli spát do 8 hodin. V tu chvíli se chodbou prohnalo stádo slonů. Někteří v pyžamu, někteří bez bot, někteří běželi ještě se zavřenýma očima:-)

7:30 ranní hygiena

8:00 snídaně: chléb, máslo, šunka, zelenina, čaj. Služba v kuchyni: Iveta a Káťa K.

9:00 dopolední trénink začíná opět fotbalem. Snad nám děvčata po létě nepřetáhne SIAD MOST :-) Venku vykukuje přes mraky sluníčko, 20°C.

10:15 svačina: jogurt/puding (dle libosti), rohlík.

11:00 trénink - teplota stoupá, sluníčko svítí a začíná pálit.

12:00 konec tréninku, sprška

12:30 oběd: gulášová polévka, kuřecí řízek s bramborem a zeleninovou oblohou

15:30 svačina: meloun

16:15 fotbal

18:00 palačinky s nugetou/marmeládou - všichni jsme zapatlaní od nugety

19:30 večerní utkání

22:00 večerní klid

22:30 večerka - opět si někteří myslí, že si trenéři dělají s večerkou srandu a opět probíhá na velkémk pokoji  noční hra na schovávanou. Jelikož chce ale polovina pokoje spát, dostává hrající polovina trest v podobě dřívějšího budíčku a nařízené ranní rozcvičky.

2.       den (2.7.09) ČTVRTEK

7:00 budíček, Modří můžou ještě spát

7:10 rozcvička s Bazim

7:30 Modří vstávají, ranní hygiena, trenér odjíždí pro Martinku

8:00 snídaně – rohlík, máslo, sýr, zelenina, čaj. Službu má Martina T. a Káťa Bo. Zjišťujeme, že Terezka nejí máslo a Kiki nejí sýrJ

9:00 Trénink začíná pro děvčata dosud neprobádaným sportem - fotbalem. Nu, podívaná to byla :-) Poté normální trénink. Mladší s trenérkou, starší s Bazim. 23°C, zataženo, dusno. Lítají muškyL

10:15 svačina – perník, jogurt/puding, jablko

11:00 trénink. Mladší s Bazim, starší s trenérkou. Příprava na večerní utkání (18:00) s Přeštickými.  24°C, zataženo, dusno.

12:00 lehká hygiena

12:30 oběd – slepičí polévka, roštěná s rýží, limonáda

12:55 – přijíždí trenér s Martinkou

13:00 polední klid – teoretická část

13:15 polední klid – praktická část

14:30 naučné odpoledne - návštěva "Domu historie Přešticka". Viděli jsme prvorepublikový Koloniál, kde se nám dostalo i obsáhlého výkladu o koloniálním zboží. V prvním patře jsme viděli expozici starých řemesel a paní průvodkyně nám názorně předvedla jak pracují kostelní hodiny, naučila nás rozpoznávat čas z kostelního bimbání a ukázala nám jak pracuje mlýn. Naučili jsme se z čeho vzniklo rčení "mít za lubem", "motat se jak motovidlo", "nedat nikomu ani floka" a také jsme zjistili co je to "fidlovačka" a k čemu se používala. Během návštěvy muzea se vyčasilo, vykouklo sluníčko a teplota se opět vyšplhala ke 30°C.

15:45 15-ti minutový rozchod na náměstí. Zmrzlina. 31°C.

16:30 opalovačka na hřišti

17:30 příprava na přátelské utkání s ml. žačkami z Přeštic. Zatahuje se, vypadá to na bouřku.

18:00 - 19:10 přátelské utkání mezi Mostem a Přeštickou přípravkou. Utkání skončilo výhrou Mostu 19:3, nutno podotknout, že jsme hráli proti dětem, které byly poprvé na velkém hřišti. Za Most nastoupily: Kiki v bráně, v útoku a v obraně se střídaly: Terezka, Martinka K., Iveta, Káťa Be., Káťa K., Petra, Dáda, Týna H. Větší hráčky obstaraly funkci fanoušků. Bouřka nás minula, mraky alespoň schovaly sluníčko.

19:30 večeře - zapečené toasty se sýrem a šunkou, kečup, zelenina - velký úspěch u všech strávníků! Služba v kuchyni - Dáda a NIkča.

20:20 večerní utkání Modrých proti Bílým, v pozměněném složení. Tentokráte remíza 7:7, rozcvičku zítra dělají všichni. 22°C.

21:30 večerní hygiena

22:00 klid na pokojích - opět jen teoreticky.

Dnes jsme zaznamenali první naraženiny a pohmožděniny. Při ranním fotbálku dostala Kikina do brady, při dopoledním tréninku si Déňa narazila prst, při večerním tréninku si prst narazila Petra. Máme dva obvázané kotníky - Petra a Katka Bo. Naštěstí nic vážného, ale jistota je jistota:-) Zítra je v plánu normální tréninkový den. Pokud bude horko, bude odpoledne volné v dřívější večeří a odpolední trénink bude spojený s tréninkem večerním.

22:30 - večerka

1.       Den (1.7.09) STŘEDA

10:15 odjezd z Mostu, odjíždíme bez Martinky, ale ve čtvrtek se pro ní vracíme, protože se nám bez ní nechce hrát. Jedeme 4 auty, s odvozem nám pomáhá Honza Kneř a my mu za to MOC děkujeme:-)

12:30 příjezd do Přeštic, ubytování, rozkoukání se. Praží sluníčko, teploty šplhají k tropickým 30°C. Holky vytahují plavky a deky a opalují se na hříšti. Přiběhlo k nám kotě od sousedů a stává se mazlíčkem celého týmu.

14:00 svačina – jogurt, rohlík, jablko

15:00 informativní schůzka o tom, jak bude probíhat soustředění

16:00 odchod na procházku k řece, abychom obhlédli jestli bude možnost koupání – asi moc ne, řeka je rozvodněná a kalná. Pokud budou vedra pokračovat, budeme muset někam dál k rybníku. Od řeky jdeme na náměstí, holky chtějí utrácet kapesnéJ Na náměstí vysíláme Baziho do infocentra, aby zjistil kam se dá v Přešticích a okolí zajít. Při návratu na hřiště začínají padat velké kapky a když zastavujeme u stánku se zmrzlinou, už začíná pěkný slejvák. Naštěstí netrvá dlouho.

17:00 kratší trénink

18:00 večeře – těstoviny s omáčkou z rajčat a paprik. Zjišťujeme, že Iveta nejí papriky a že Karen je vegetariánka. Službu v kuchyňce mají Karen a Míša.

19:50 trénink – zápas Bílí (Iveta, Kiki S., Káťa Be., Nikča, Petra, Denisa, Káťa Bo.) proti Modrým (Míša, Karen, Martina T., Káťa K., Týna H., Terezka, Dáda). Utkání vyhráli Modří 9:7 a ráno tím pádem nemusí na rozcvičku.

21:20 večerní hygiena

22:00 večerní klid

22:30 Večerka – sice se moc nedaří jí dodržet, ráno se dozvídáme, že se v noci hrálo na schovávanou a  že Petře se rozbila baterka:-)